måndag 7 oktober 2013

Halv åtta hos mig

... är halv nio hos mig. Och då de till slut visar avsnitten från mina hemtrakter så åker jag iväg till Sverige. Det känns som om jag knappt hunnit packa upp från senaste resa då det är dags att åka iväg på följande. Visserligen är det bara fråga om en natt, men det är flera år sedan jag senast var i Stockholm så det är lite spännande ändå. Tanken var att jag skulle ta del av kursen Multimodal designs for game-based learning men så blev det någon knorr i kommunikationen för några dagar före jag ska resa iväg inser jag att kurstillfället inte existerar längre. Men eftersom resan är bokad och jag inte har möjlighet att resa när som helst blir resan av ändå. Istället fokuserar jag på konstpedagogik och så kanske lite shopping... Men nog kommer det vara lite underligt att vara på resa helt ensam. De har lovat mulet väder men jag är glad så länge det inte regnar. Hoppeligen blir det roligt och om inte så är jag snart hemma igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar