onsdag 12 maj 2010

Starstruck

Pianotenten kunde ha gått bättre, var så nervös så att hjärnan totallåste sig i något skede och ett G-ackord kändes lika oförståeligt som hebreiska. Men nu kan jag åtminstone dra ett streck över ett stort stressmoment. Så just nu så tar jag helg, trots att det är onsdag. Snart kommer jag höra det efterlängtade ljudet av Marinas bil på vår gård och därefter ska vi söka oss till Alko för att tömma våra pengapungar. Därpå kommer vi söka oss till Miilis (pääron)lande. Höhö. Förlåt Daniela. Det är Miilis villa vi är påväg till. Därför taggar jag som bäst med lite Lady Gaga.

Jag o Kebab

Linnea ringde just och tyckte synd om sig själv, eftersom hon igår kväll istället för att snällt sitta hemma och göra skolarbete så besökte hon Olivers och drack absinth. Mindre roligt idag för hennes del. Mycket roligt för mig! Det är tur att det finns andra i min närhet som gör bort sig så all världens olycka inte faller på mig. Jag kommer sakna henne i sommar, som tur så är Nykarleby inte så hemskt långt borta.

Bilder från ikväll lär högst antagligen ramla in här så småningom!

1 kommentar:

  1. haha :D jo jag e en människa som bidrar till andras välmående.. :P
    Kommer att sakn te jag å! <3

    SvaraRadera