måndag 29 mars 2010

Ge mig vår!

Puh, en sån vecka!


Förra veckan stressade jag som en idiot med en läsdagbok samt analys och litteraturpedagogisk plan. Det hela slutade med ett osammanhängande svammel på 5500 ord.


När det då på fredagen var dags för att festa till det tog stressen, mensen och sömnbristen ut sin rätt. Trots att jag febrilt kämpade med att ha en rolig kväll blev den rätt medioker. Inget spännande hände och jag tog egentligen aldrig steget vidare från att vara salongsberusad. Men som sagt, nya tag på påsken!


Miili, Marina och Daniela på Ollis



På söndagen var det dags för lilla Liam att döpas, så då var det dags att försöka hitta något i garderoben som lämpar sig för dop. Ingenting var resultet av garderobsdykningen så jag förvandlade en krogklänning till något mer anständig med tights och mammas kofta. Väl där insåg jag att jag borde tagit med mig mina andra objektiv och inte enbart standardmodellen, men det är lätt att vara efterklok. Några bilder blev dock skapliga.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar