fredag 31 december 2010

Året 2010

Så här i slutet av året så känner jag ofta för att summera året som gått, och även så i år. Så då sökte jag länge och väl efter någon form av lista att fylla i, men hittade ingen som kändes rätt. Vissa känns hopplöst barnsliga, andra trista. Dessutom är mitt år mer än kortfattade svar på en rad töntiga frågor. Därför har jag fräckt nog stulit, ändrat och hittat på för att få min alldeles egna lista i en något annorlunda tappning. Enjoy! Och det är helt okej att sno konceptet om ni känner för, gärna får ni dock lägga in en fotnot om mig som tack. ;)
Bortsett från en, så är alla bilder mina egna, av den enkla anledningen att jag på måste begränsa mig på något sätt. Det här är naturligtvis inte allt som hänt 2010, men åtminstone ett litet skrap på ytan.
Året som gått: 2010

* Jag i början av året
Egobilder ger mig huvudvärk; Linn och jag på nyårsafton

* Årets spotify-reklam-plåga:
OMG med Usher

* Årets överraskning

* Årets skönaste röst:
Storm med Lifehouse

*Årets skönaste close-up

*Årets låt mina vänner hjärntvättade mig med:
Bag in da box - törstiga pojkar med DJ Tune feat. Orremannen

* Årets somrigaste bild

* Årets vaggvisa:
Heartstopper med Emiliana Torrini

*Årets resa som inte blev riktigt som planerat

* Årets "jag grät en flod över dig":
Can´t fight this feeling med REO Speedwagon
(dock inte på grund av texten...)

* Årets tillskott till mina närmaste vänner

* Årets sommarplåga:
Skaka rumpa med Sean Banan

*Årets nya crib

* Årets evergreen:
Irritationsmoment med Fronda

*Årets tillskott till gänget

* Årets "Hur kan jag ha missat honom?":
Forever angel med Axel Rudi Pell

* Årets hetaste outfit

* Årets spela-sönder-i-bilen:
18 and life med Skid Row

* Årets ljuvaste toner

* Årets låt jag hjärntvättat mina vänner med:
Toyfriend med David Guetta feat. Wynter Gordon

* Årets mysigaste resa inom Finland

* Årets "en gång till och jag börjar dunka huvudet i väggen":
oavgjort mellan Stereo love och We no speak americano

* Årets sötaste par

* Årets semesterminnen:
Still got the blues med Gary Moore

*Årets pensionärsresa

* Årets dans:
Waka waka med Shakira feat.Freshlyground

* Årets nära-döden-upplevelse

* Årets Marina:
Natteravn med Rasmus Seebach

* Årets förälskelse

* Årets skönaste:
Wanted dead or alive med Bon Jovi

* Årets aldrig igen

* Årets bil-karaoke-för-mig-själv:
Alejandro med Lady Gaga

* Årets mest stämningsfulla

* Årets minnen:
Cocaine med Nomy

* Och till sist, inte tidigare visat material...
Årets svettigaste semesterbild
Carlos bild

Fascinerande nog tycks de flesta vara sommarbilder, högst antagligen för att bilderna blir finare, det händer mer och människorna är fräschare... Nu tar jag natt, imorgon ska det jagas nyårsklänning! Vad jag ska göra med håret är redan på det klara: jag låter mina mer hårintresserade vänner fixa det.

In med det nya, ut med det gamla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar