måndag 16 maj 2011

You think I look bad?

You should see the other guy!
Den ökände slagsbulten Tilda har varit i farten igen, den här gången med stenplattorna utanför citymarket. Istället för tentläsning har jag idag städat lägenheten och tvättat kläder och fixat och donat. Jag har till och med tvättat mina fönster. Allt för att slippa läsa på tent. Nåja, hoppeligen är det en flumtent i sann peffananda så då är det bara att ladda med kaffe så kan man få godkänt ändå. Håll tummarna för mig imorgon!


Igår såg jag The shawshank redemption för första gången, hur har jag kunnat missa en så sanslöst bra film? Det är sällan man pausar i halva och ler lyckligt då man inser att det är lika mycket kvar. En film som lämnar ett spår utan att för den sakens skull vara blytung och deprimerande. The shawshank redemption bevisar att en film kan vara både underhållande och väcka eftertanke samtidigt! Trailern hittar ni här under.


Jag vet inte vad ska jag ska hoppas på, vad jag vågar hoppas på, men jag önskar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar