måndag 9 maj 2011

Sentimental idag tydligen

Idag blev hönsmamman inom mig lycklig, det är inte varje dag man får höra att en vän sen barndomsben har förlovat sig. I samband med att nyheten nådde mig kom jag osökt att tänka på den här bilden från sommaren -07. Det känns som igår, tänk att det är snart fyra år sedan...


Tänk så annorlunda våra liv ser ut idag. Mimosas och Okis lilla charmör till son Liam växer så det knakar. Marina och Kiko firar snart ett år ihop och är sötare än någonsin. Fiino har som sagt precis förlovat sig med Kike och snart flyttar de till lägenheten de köpt tillsammans.
Och jag, jag är... Singel. Vilken bedrift.
Men, att ha 49 kvadrat för sig själv har nog sina fördelar och jag har ju inte planerat att vara singel resten av livet. Så tillsvidare tycker jag att jag kan vara stolt över att åtminstone ha åstadkommit 1745 ord om pedagogisk forskning idag!

1 kommentar: