torsdag 14 april 2011

Primavera

Idag...
... har jag överlevt två lektioner
... lunchat med Marina & Daniela
... gjort en häpnadsväckande presentation om årstiderna till Smartboard
... agerat flyttransport åt Daniela & hennes dammsugare
... varit flitig studerande och lånat en bok stor som en telefonkatalog med titeln Människokroppen, jag kan knappt bärga mig tills jag får krypa ner i sängen och läsa om "Uppbyggnad av matspjälkningskanalens vägg"!
... delat ut mat åt de sjuka; eller snarare fört ett paket blåbärssoppa åt Miili
... övat mitt anförande/tal/whatever-it-is inför imorgon

Imorgon är det lektion, biologiuppsats och vinkväll med Cessi som gäller!
Kan det bli mer vår än ett par vita Converse? Nej, det tyckte jag inte heller då jag köpte mig ett par i helgen.




Let’s remove the space between me and you



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar