onsdag 11 augusti 2010

Varning! Mindre muntert inlägg... Varning!

Jag har inte lyckats tänka en sammanhängande tanke på hela dagen. Att packa inför en veckas resa är därför en lyckad sysselsättning. Sista dagen jag jobbade var idag, imorgon kväll bär det av till Hesa och därefter Magaluf. Väl framme kanske jag äntligen kan slappna av och börja njuta av tanken men just nu hinner jag helt enkelt inte. Först ska allt förberedas, vi ska lyckas ta oss till Hesa med tåg, ta oss till flygfältet, överleva natten, hitta flyget, genomlida flygresan, hitta vårt bagage och ta oss till hotellet. Lätt som en plätt säger ni, men nu är vi fem stycken yra hönor som ska ta oss fram här i världen. Så först på hotellet kan jag pusta ut.

Som pricken över i:et så slog just blixten ner i mitt privatliv. Om det du hittills sagt har varit sant, kan jag inte förstå varför du förstorar upp ett fartgupp till oöverkomlig mur. Jag är beredd att försöka, men jag kan inte göra det ensam. Jag kanske får skylla mig själv, det skadar inte att skynda långsamt ibland. Men jag hade aldrig trott att det skulle gå så här långt, för kär var det sista som jag ville bli. Du vet vad jag hoppas få höra på min födelsedag.

Tänker du på samma sak som jag, B1?
Jag tror det, B2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar