söndag 2 september 2012

Lustiga sammanträffanden

Igår firade vi Tanjas födelsedag med villamys och trots eller kanske efter vi inte blev så många var det en skön och avslappnad kväll. Under kvällen kom ett citat ur en film på tal, ett som jag inte hört tidigare och de som sett filmen inte kunde minnas namnet på. Idag när jag kom hem och för att underhålla mig själv medan Petter är på firmafest satte igång en random film som jag inte sett tidigare så kommer det, samma filmcitat som diskuterats kvällen innan utan att jag hört ett ord om filmens handling. Det är rätt lustigt när såna små sammanträffanden sker. Filmen var en lämplig söndagsrulle: This means war och citatet löd "Pain is only weakness leaving the body." Spoilervarning för den som tänkt se filmen men för övrigt måste jag säga att jag blev lite besviken, jag skulle ha valt den andra killen anytime! Han hade både personligheten och utseendet till sin fördel trots att den andra snubben hade blå ögon! Jag har visserligen sett Tom Hardy i andra filmer men i den här fick han komma till sin rätt med sin hesa röst och brittiska accent... Nu ska jag dregla lite över honom tills min egen kar kommer hem!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar